Mini jul

Hejhej.
Idag har varit en otroligt bra dag! Det snöar och är underbart! :D  Jag har träffat Josse större delen av dagen.. Vi solade och sedan kollade vi lite i affärerna runt österströms. De är lixom inte så ofta man är där, jag visste knappt att de fanns sånna fina affärer där :)  Sedan åkte/gick jag hem och tittade på Sex and the City och myste. Ibland är de bara jätte mysigt att inte göra något särskilt! :D


Bilden är typ en vecka gammal, från när jag och Josse provade fula kläder på Gina!

Ikväll kommer Josse och My hem till mig och vi ska fira julen. En liten mini jul... :)  De kommer bli jätte mysigt, med glögg, lussebullar och pepparkakor! :D
Det blev inget åka pulka idag... Lite tråkigt, men de kanske blir imorgon istället? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0