Jag är arg

Jag är arg.
Jag fick VG/MVG på muntliga presentationen på No:n, och VG+ på skriftliga. Då ligger sammansatta betyget runt VG eller MVG..?! Och hon väljer att ge mig ett VG!!!!!!!! Hade de varit något annat ämne så hade jag inte brytt mig. Men nu handlade de om Fysiken. NO för helvete!! Hon VET hur extremt mycket jag har kämpat för att få MVG på detta och hur mycket jag har jobbat!! På varneda lektion har jag satt mig i ett hörn med min dator och proppat in musik i öronen, och jobbat som en jävla dåre! VARENDA LEKTION! Och jag har skrivit om arbetet efter respons 3 gånger!! Jag har suttit i timmar hemma för att förstå och för att göra mitt ända BRA arbete som jag någonsin kommer kunna göra, i NO. Jag lämnade in arbetet EN VECKA innan deadline och jag redovisade första dagen!! Om muntliga låg precis på gränsen till MVG och skriftliga låg PRECIS på gränsen, fast LITE under, och jag har jobbat som jag har jobbat och kämpa som jag har gjort så TYCKER jag faktiskt att jag förtjänar ett MVG!!! De säger jag inte bara för att de handlar om MITT betyg, utan för att de ÄR SÅ! Just nu är jag så in i bänken arg att jag inte pallar bry mig. Så jag gick hem från skolan när de bara va NO lektionen kvar. Varför skulle jag gå på den? En bra anledning, nä precis! Hon kan stoppa upp dedär betyget för jag vill inte ha de. Visst jag är stålt för ett VG, specielt i ett NO ämne, men här förtjänade jag högre! De gjorde jag!!!

Jag kan inte ens skratta åt de, för just nu är jag så in i helvete arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0