Igårkväll och ikväll

Nu har jag suttit i några timmar och hållt på med svenska respons och etik & moral uppsatts. Ikväll ska jag på bio med mamma och pappa. Luftslottet som sprängdes, ska vi se. Vi älskar Stig larsson serien, allihopp :D



Igår va de planerat att jag skulle träffa Josse och bara ta det lugnt. Men de slutade med att vi åkt hem till Antons mamma i kungsbacka och träffade honom och Stefan. Vi tittade på film och hade jätte kul. En mysig och spontan kväll :)
Nu ska jag titta på veckans avsnitt av Riverside och sedan är det dags att börja göra mig iordning för bio :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Mysigt med bio :D

2009-12-06 @ 15:35:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0