Händelserik dag ... typ

Imorse gick jag upp tidigt... Jag skulle nämligen åka till sjukhuset direkt när dom öppnade på morgonen. De gick bra, och de slutade precis som jag redan visste att det skulle göra! Penselin i några dagar...
Men de va ganska roligt på sjukhuset faktiskt. Och jag tycker faktiskt att de får skylla sig själva lite. Jag menar, lämnar man MEJ i ett mottagningsrum ensam i 20 minuter, så är de la självklart att man vill ha lite roligt....?! Haha, jag menar, vem skulle inte bli överlycklig och busig i ett sånthär rum?



Ni får veta några av mina bus, om ni lovar att inte säga till någon!
Det satt en nalle i fönstret som va jätte ful, och det fans plåster i hyllorna. Hihihi, nallen blev jätte söt med plåster på magen och i ansiktet! :D
Jag tog en såndär pinne som dom använder o stoppar in mot tungan o man ska säga "ahhh" den blötte jag ner med vatten och slängde den sedan i "farligt avfall"
M.m  M.m....
Jag hade en riktigt rolig morgon i allafall... (a)
Dagen har också varit bra :)

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, varje lucka är laddad med fina priser, jag skulle bli väldigt glad om du ville delta :) Det går fortfarande att delta i lucka 1,2 och 3.

Kram Minnie

2009-12-04 @ 13:34:14
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0