Jul på Liseberg

Hejhej.
Nu har jag kommit hem oh jag sitter o tittar på finalen i "Mammas pojkar"
Jag och mamma har varit på Jul på Liseberg ikväll, de va jätte mysigt och julmusik var man än gick! :D  Jätte mysig kväll!! Lite bilder blev de, men de va fett svårt att ta bilder med min cp kamera eftersom ljuset va konstigt...


Här spelas det julmusik! :D


Vet ni hur mkt jag spenderade här, både tid och pengar! Men de blev ingen vinst för mig idag.. :(

Suddig, men ändock en bild på mig...
Hahahha vet ni?? När mamma hade tagit denna bilden och skulle ge mig kameran så tappade vi kameran i grädden! Fatta vad jag började skratta! De va så himla klockrent!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0