De bästa orden

Jag sitter i sängen i stugan och kollar på "Sex and the City" samtidigt som Hockeyn går på tv:n där ute. Jag har kommit fram till att de klokaste o de bästa orden jag någonsin har hört, kommer från just denna serien. Här är två exempel.

De mest rätta orden..
After we´ve made love I know it was over. Did I ever really love Big? Ore was I addicted to the pain? The excised pain of wanting something so unattainable.

En av de finaste dikterna jag har hört!
My thoughts go out to you, my Immortal Beloved
I can live only wholly with or not at all -
Be calm my love, my all. Only by calm consideration of
our existence can we achieve our propose to live together.
Oh continue to love me, never misjudge the most faithful
heart of your beloved
Ever thine
Ever mine
Ever ours.


Carrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0