Dagen, i bilder!!!!!

Först: No suger! Nu är jag alltså tillbaka på min normala inställning när det gäller de ämnet..! :)
Sedan: Idag har varit kul, typ :D

På bilden tog sin Olivia friheten att ta lite bilder, med min mobil. Såklart är jag bara tacksam! Men som ni ser så är det inte världens bästa kamera på telefonen... (a)


Sofia och Jocke hade typ kul på bilden?

Calle Balle goes gips :)

Hahahhahahahahah! Förlååååt!! Jag va bara tvungen!!! Faaaan va rolig bild!! :D

Jaa... Jocke typ. Med Sofia i bakgrunden :)

Japp. Jag "in acton"
Här har ni också en otroligt bra outfit bild :)
Strupbyxor, Tröja från Thailand...

Nu ska jag fortsätta titta på "Harry Potter och fenixorden" som jag började på igår... :)
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sofia

ASSÅ! HAHAHAHAHA jag skulle raderat dedär jävla bilderna. ser ut som ett lik och inte en seriös min någonstanns hahaha xD

2009-12-08 @ 22:10:21
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHA jag skulle raderat dom när jag hade chansen. ser ut som ett lik!

2009-12-08 @ 22:11:19
Postat av: Anonym

och du får gärna radera en av dedär ^

2009-12-08 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0