Coooooold

Hejhej.
Idag har det varit extremt kallt, om någon hade missat de... ;)
Jag har faktiskt inget emot de, visst jag hade hellre haft 30 grader och sommar, men de är bättre med lite minus och frost, än höst när de är kolsvart! Så jag ska inte klaga... ;)
Jenny har ändrat sig förövrigt... Jag vet inte riktigt varför, men hon sa "jag kanske rättade ditt arbete lite för fort" Så jag fick MVG på fysiken... Vad finns det mer att säga? Jag är glad :P
Dagen har varit som dagar är mest... Inte mkt märkvärdigt.
Jag skjussade Jocke hem på hans cykel, och de va extremt roligt faktiskt... Haha :P
Fasen va tråkig jag är just nu..!! Skit samma, hoppas ni har haft en bra dag!
Pussar&Kramar  /Nathalie


Jag gillar denna bilden, därför klämde jag in den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0