"I stormens öga"

Hejhej<3
Min dag har varit underbar! Jag har varit på (väldigt) bra humör hela dagen, även fast vi har haft många sega lektioner. Just nu så tycker jag att allt flyter på ganska bra... En sak som jag har lärt mig under sommaren har varit att ta de lugnt. Att ta saker som dom kommer lixom. När jag ser andra som bli jätte stressade över småsaker eller jagar uppsig för småsaker som hände så försöker jag bara säga, ta de lugnt! Jag tycker att det är jätte skönt att jag har blivit myccket lugnare! Jag mår verkligen mycket bättre av det! Men att vara lugn betyder inte att man har tråkigt! Idag har jag haft as kul, :P.  Josefine, de va ingen stor sak... Men du ska veta att de betydde jätte mkt när du började kasta ett sudd på mig..! xP  Jag tycker det av någon anledning har kännts lite spänt mellan oss på sista tiden, så de var faktiskt jätte skönt när vi hade "sudd krig" idag..! Haha, usch va patetiskt de lät! :D  Nu ska jag äta i allafall. Ikväll ska jag och mamma på bio! Vi ska se den nya Beck filmen som har premiär idag! Usch va spännande!!! Jag ÄLSKAR Beck och Wallander, för er som inte visste de.. ;)  Skriver senare vad jag tyckte om filmen! :D
Pussar&Kramar  /Nathalie




Schtekarna<3 Fan va töntig jag e! :P

Mm... Gr?

Kommentarer
Postat av: josefine:)

Mmm han är min! :D :D:D

Suddkrig! :D<3

2009-08-26 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0