De finaste någon kan få<3

Du måste finnas!
Vem skulle hjälpa mig uthärda livet härute?
Vem skulle ge mig den kraften som jag måste få?
Vem skulle trösta mig, jag är så liten på jorden?
Om du inte fanns till, ja vad gjorde jag då?

Nej du måste finnas, du måste. Jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.
Du måste finnas, du måste!
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns.

Aldrig förut har jag haft dig i tal eller tanke.
Det lilla ordet som skrämmer och plågar mig så.
Ordet är om, om jag bett alla böner förgäves?
Om du inte finns till vad ska jag göra då?

Vem skulle känna min ånger och sedan förlåta?
Friden i själen, ja vem skulle skänka mig den? 
Vem skulle så ta emot mig till slut efter döden?
Om du inte fanns till, vem tog hand om mig sen?

YOU RAISE ME UP!
You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up: To more than I can be.

There is no life - no life without its hunger
Each restless heart beats so imperfectly
But when you come and I am filled with wonder,
Sometimes, I think I glimpse eternity.

Jag älskar dig. Nu, imorgon och föralltid<3 Vad som än händer, så har jag insätt att jag aldrig kommer släppa dig! Jag kommer stå vid din sida så länge det är möjligt. Du har gätt mig allt de fina livet kan ge. Utan dig hade jag saknat en del av de viktigaste. Du har tagit en sån enorm plats i mitt hjärta, du betyder och du är bara underbar! Jag vet fan inte hur de har gått till, men helt plötsligt finns du. Jag älskar dig! Det vi har, är "De finaste någon kan få"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0