The story behind...

Hej igen :)<3
Idag var det sista dagen med konfirmationen... För er som valde att inte konfirmera er, ni har gjort ert livs största misstag! För jag har haft den bästa månaden i mitt liv tsm med alla som jag träffat genom konfan! Alla nya vänner jag har fått, och alla underbara människor jag har träffat, har fått mig att bli vuxnare. Jag har träffat människor som jag redan efter en månad kan säga att jag älskar! För så nära som vi har kommit varann, har jag aldrig kommit så många människor på en gång! Även fast man inte alls bryr sig om Gud o religion o sånt, så tycker jag att man ska konfirmera sig. För innan jag gjorde detta, trodde jag absolut inte på gud. Jag hade aldrig funderat så mkt... Men nu vet jag mera vad jag tror på och vad jag tycker om kristendomen. Allt som har hänt mig under denna månaden har varit bra! Jag ongrar ingenting och jag vet att jag kommer hålla kontakten med alla underbara vänner jag har träffat!

Tack för all tid jag har fått tsm med er! Jag älskar er! (L)

Tro på dig - Lisa Nilsson (Min Småstjärnorna låt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0