The day

Hejhej<3
Nu är vi mitt uppe i förberedelserna. Klockan kvart i ett åker jag till kyrkan och klockan halv två börjar allt. Konfirmationen har, som jag sa igår, varit bland det bästa som hänt mig! Och att de nu är över känns tungt såklart! Men dagen kommer bli jätte rolig och spännande...! :)  Jag vet att bloggen mest har handlat om konfirmationen de senaste! Men eftersom den har blivit en sån stor del av mitt liv så är kanske inte det konstigt... Men imorgon åker jag till Rom, så då kommer det handla om resor igen, och sedan börjar skolan och min vardag. 
Nu måste jag fortsätta med "förberedelserna" ... :P
Önska mig lycka till idag!
Pussar&Kramar  /Nathalie 


Denna snubben fyller år idag!! Grattis Adam!!!!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0