Sooooool

Solen skiner och jag är på utbra humör! :)  Konfan gör allt så mkt roligare!! <3 Idag blev det också teater... Om hur det skulle se ut om Jesus kom tillbaka till jorden idag. Våran grupp gjorde en "Harry Potter" version... :)  Ikväll ska vi träffas igen o grilla o leka eller nått :P  Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det var väldigt länge sedan jag skrev senast... Så jag kanske sätter mig i solen med datorn och får ihop något fint? Men ni får ha en underbar dag så höts vi senare<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Terese och Andreas = låter hur fint som hälst! <3

Teater.. :)

Fina änglar<3

Hehe, den onda sidan i Harry Potter

Ron och Dumbledor (eller hur de nu stavas..?)

Osså sång!

En annan teater

Sofia och Maja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0