K.R.I.S

Hejhej<3
Jag ska försöka få upp alla bilderna ikväll!!
Dagen i skolan var typ som igår, helt okej men lite seg ;)
Först blev det en föreläsning av K.R.I.S, som pratade om alkohol och droger och lite så... Jag tycker faktiskt att det var riktigt intressant och bra att lyssna på! Men sedan blev det en skattjakt, det hade kunna varit kul, men de var de verkligen inte! :P  Orkar inte snacka om den för att vissa skötte de så himla dåligt! (Lärare..) Menmen. Idag fyller min mamma år..! :D  Grattis?  Snart ska vi åka till kungsmässan och fika o handla, sedan ska jag hämta min moppe äntligen, som varit inne på service i en vecka..!!
Vi hörs ikväll<3
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0