Josefine<3

Just nu sitter jag och tittar på filmen på 4:an, Gangster. Den är helt okej hittills.. Kvällen med Josse va jätte bra! :P  De va riktigt jobbigt att träna, men gött o basta o snacka! De va länge sedan vi träffades! <3  Imorgon är de skolan... Tyvärr. Orkar verkligen inte känner jag!

Sedan skulle jag bara säga också att jag är inte alls arg eller sur av någon anledning... Att du tog bort kommentaren gjorde mig lite besviken, men jag vet ju inte anledningen... Förmodligen va de för att ingen visste, du hade inte berättat för någon såklart, så då är de ju inte så konstigt. Va skulle folk tro lixom? Jag känner tydligen inte dig, och jag kommer inte lära känna dig heller. Jag fattar grejen. Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0