Inga bildeeeeeer

Jag-hittar-inte-sladden-till-kameran-så-bilderna-från-konfan-och-Rom-kommer-imorgon-eftermiddag/kväll! Fasen va tråkigt det är att blogga utan bilder!! ...vad ska jag skriva när jag inte har bilder då?

Idag började skolan..!! Det blev en kort dag (Som tur är!) Gruppen jag hamnade i var helt okej. Skåpet blev bra och schemat värkar bra :P  Imorgon kommer K.R.I.S (kriminellas revansh i samhället) och ska prata om småstölder och alkohol... Haha. De kommer bli kul! ;)  Vad mer vill ni veta?
Jag var på kungsmässan efteråt. Det var tänkt att det skulle bli en tjej dag med bara Sofia, fast det slutade (såklart) med att Adam skolkade och att Rasmus kom dit... :)  Men det har vi inget emot!! <3

(Här skulle det ha varit en bild!)
(Och här skulle det ha varit en bildtext!)

Men nu är det som de är... Och de kommer Många bilder imon<3
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0