I don´t feel like dancing...

Jag har varit hemma hela dagen. Imorse kändes allt så hopplöst, de regnade och jag ville bara ligga kvar i sängen! Så de gjorde jag... Sket helt enkelt i skolan. De var lika bra tror jag, för jag hade inte blivit något trevligt sällskap för någon där ändå. Hela dagen har jag legat i soffan och tittat på Sex and the City. Och bara gjort ingenting. Just nu har jag ingen aning om vad jag känner. Helt tom är jag verkligen.
Mamma fick biljetter till IFK-Elfsborg matchen på söndag, jag har verkligen ingen lust att gå! Jag vill bara vara hemma och gömma mig för hela världen. Tur att de ska regna hela helgen!
I don´t feel like dancing, helt enkelt.
Jag vet att jag kommer klara mig, som jag alltid gör, just idag har jag bara en "Piss-i-helvetedag-som-man-bara-vill-skita-på-sig..! (<3)  Jag kommer tillbaka till livet när jag känner för det. När jag har fått vara en tråkig, ful och ensam person, så länge jag behöver. Jag kan vara tillbaka imorgon, eller om ett år. Men jag lovar att när jag kommer tillbaka, så kommer jag vara gladare, lyckligare och roligare än jag någonsin varit! Ingen kommer o se hur mycket jag igentligen skriker eller hur falska alla mina leenden kommer vara! :D




Domhär tre tjejerna älskar jag. Ni är dom som har kommit tillbaka varje gång vi har varit ifrån varandra. Er kan jag lita på, er har jag alltid svin roligt med, er känner jag bäst. Jag vet i princip allt om er, och vi vet var vi har varandra. Jag älskar er, jag hoppas och tror att vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar. Jag vet att ni aldrig sviker mig och jag vet att ni älskar mig, vad som än händer. Ni är dom som alltid har funnits i vått och tort! Jag älskar er (L)


I don't know whether to live or die
And it cuts like a knife
He going out of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0