Hjärtan<3

Hej<3
Dagen i kyrkan var underbart. Vi hade en lång morgonbön i kyrkan och sedan lektion. Familjesamling och Lek. :D  På familjesamlingen hade alla hjärtan, så skulle dom andra skriva bra saker om dej i ditt hjärta. Så mkt snällt har så många inte sagt till mig på länge! De va ... hur ska man förklara.... kul? Hahah aa... Strunt samma. <3




Sedan var jag hemma i några timmar, och sedan åkte jag och Sofia hem till Hanna&Maja igen. De blev en lika mysig kväll som igår<3
Nu ska jag sova snart tror jag. Hoppas ni har översikt med att jag har blivit lite sämre på uppdateringen nu under konfan, men jag lovar att jag kommer tillbaka när skolan o de vanliga börjar!
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0