From my heart

Hejhopp!
Konfan idag var som vanligt underbar<3 Typ... dagens tema var döden vilket jag har riktigt svårt för! Jag är otroligt rädd för döden och varje gång någon nämner de eller pratar om det så känner jag rysningar i hela ryggen! Och eftersom i stort sätt hela dagen handlade om det, så har jag inte varit på mitt bästa humör! Min konfa dag slutade i tårar och att jag åkte hem. Vilket berodde på massa saker, ibland blir det bara för mkt på en o samma gång... <3
Emma kom förbi en sväng idag också.. Riktigt skönt att träffa henne igen eftersom de var så länge sedan! Vi pratade en massa på altanen! <3

Men ikväll ska jag förmodligen träffa mina underbara vänner igen<3 Men nu ska jag åka till frisören! :)
Här kommer lite bilder från dagen<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Vi är söta<3

Tove(L)

Rasmus the skillade lilleman<3

Haha, Tove och Mikael<3

Sötis<3

Måla...?

Jag deckade? Gabbe ser rolig ut..? :P

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hmm... Hur hamnade en två meter lång ledare typ en meter upp i luften? Mitt smile är ju najs ;D

2009-08-06 @ 21:16:20
URL: http://mikaelgerner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0