...för du betyder allt för mig...

HEJ! (L)
Nu har jag fått tre bilder av Fia! Här är två... :)
Idag övade vi i kyrkan inför lördag, sedan va de fotografering! :)  Jag tror/hoppas att det blev bra... ;)  Efter kyrkan drog vi i allafall till nån pizzeria o åt. De va grymt sköj med alla! Jag, Sofia o Rasmus satt kvar i flera timmar<3 Så nu vet vi en hel del mörka hemligheter om varandra..! ;)<3

Imorgon är sista dagen... För på lördag är de bara konfan, inget mer. Och på söndag åker jag till Rom, så imorgon kommer jag gråta. FLODER!! (L)
Jag älskar verkligen er och jag kommer saknar er som jag inte kommer träffa, så otroligt mycket! Tiden med er har varit UNDERBAR! Jag menar det!!! (L)



Jag älskar dig mannen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0