Filmen..!!!

Beck "I stormens öga" var extremt bra!! :D  Som även Wallander så har alltså nya filmer börjat spelas in och sänds på bio. Jag tycker att Wallander "comebaken" var lite väl häftig... De hände lixom för mkt! Men i denna Beck filmen så var de nästan perfekt av den kalibern (eller vad man säger...) Men på ett sätt märktes de faktiskt att man hade press att få till dendär speciella "Beck tuchen" för att inte få för mkt kritik. Men jag tycker att manus författarna lyckades riktigt bra! (Nu har jag insätt hur mkt jag gillar biljakterna i Beck filmerna!! :D)  De ända som var lite sämre med filmen var att den inte va fristående. De betyder att de är en klar fördel om man har sätt några av de tidigare filmerna innan denna, för att förstå vissa delar. Men jag, som sätt alla tidigare filmer *host* många gånger, älskade den nya!! Redan när första tonen i "förmusiken" kom, oh första text raden "Nordisk film presenterar" kröp det i ryggraden på mig! Usch så bra de va! Någon som vill se den med mig snart igen på bio..? :D


(Gunvald är inte alls misstänkt för mordet på dendär kvinnan..!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0