Ett, två, tre! PMS barn!

Om jag får lätta mitt hjärta... Ikväll har jag varit avundsjuk, förbannad, ensam... Lite allt möjligt alltså. Jag vet precis vad som är påväg. Jag är mitt imellan perioderna om man säger så ;)<3  Förlåt om jag varit spydig mot någon ikväll, finns inga ursäkter, bara förklaringar.
Pga, att de är den tiden i månaden så är jag riktigt deppig just nu (även fast min dag i största allmänhet har varit riktigt jävla bra..) Just nu sitter jag o lyssnar på myspace... Bandet och sångaren som jag gillade... Ojsan va hände? -Nä jag har ingen aning, de bara blev så...
Förlåt, men jag är just nu bara ledsen för att de blev som de blev. Men det är sånt man får leva med. Du är alltid välkommen om du vill... Oh om du fattar att jag menar dig.
Jag behöver sova bort alla förbannade tecken på PMS.
Godnatt  /Nathalie


Ops! Is there a sign of you? YES there is... I just can´t find back to the day... Fuck, i miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0