Depp.. + pepp (inför imon)

Jag är depp! Jag sitter hemma och har precis fixat allt som går att fixa..! Kläder till imon, håret, naglarna, annat... ;)  Städat mitt rum också.. Allt är klart inför imon, o de är ju bra. Men jag vet att mina vänner sitter nere vid kyrkans ängar o myser. Jag ongrar starkt att jag inte åkte dit! Eftersom jag åker till Rom på söndag så är sista dagen jag får träffa alla från konfan, imon. Just nu känner jag mig väldigt ensam faktiskt... ;P  Men vi ses imon<3 Då är det konfirmation och sista dagen med gänget<3

Men jag ser de lite positivt, det är när jag sitter ensam i mitt rum som jag brukar få ihop riktigt bra texter. Och med alla känslor jag känner just nu, så kanske jag kan få ihop något riktigt bra..!?
Att lämna någon man tycker om är svårt. Att lämna någon man älskar är svårare. Men att lämna dig är det svåraste jag har gjort!
Pussar&Kramar  /Nathalie


I remember you... Where have you been? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0