"De e ju fan som o boxla med rännskydd!"

Idag har jag bara varit glad! Solen har skinit och allt har varit underbart<3 Jag har varit tsm med dom jag älskar (två av dom... ;))  Och det har varit en mkt händelserik dag. Det började när jag och Fia skulle hem till Rasmus.. Vi gick av på fel hållplats o hittade inte o allt möjligt ;)<3  Sedan var vi hos Rasmus i några timmar<3 Vi lekte med isbitar bland annat... ;)  Hahah, sedan när jag skull ehem så satt de tre killar fram för mig på bussen. Jag fattade att dom skulle på någon fest och en av dom pratade i telefon med hon som skulle ha festen. Hon sa att de skulle komma 92:a tjejer som var oskulda, då sa den ena killen "Åh! De e ju fan som o bowla med rännskydd!!" Oh de va så jävla roligt!!! Jag trodde jag skulle börja gapflabba!! :D<3

Men i allafall så kom våra grannar över till oss på middag/kräftskiva. Dom är fortfarande här.. De är jätte mysigt. Men de är så jäkla kallt o sitta ute så jag orkar inte ;)

(Jag håller på o fixar lite bilder från Konfan, så dom kommer SNART!)
 

Ja... Inga frågor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0