Welcome to my secret life...

My life sucks right now...

Jag vet inte om det är PMS på G eller om det är såhär det verkligen är. För tillfället känns det bara som hela världen håller på att rasa. Jävlar vad jag vill bli vuxen, flytta hemifrån, skaffa mig ett riktigt liv! Jag är så himla less på att gå runt som nån plast sak som lossas vara glad. Jag är riktigt glad och för det mesta så leker livet och allt är bra. Men ibland, som nu när jag har tid att tänka, känner jag mig ensamast i världen! Vet inte vad jag har att välja mellan. Känns som jag inte kan styra ett skit i mitt liv, det blir som det blir och jag kan inte göra något åt det.

Ikväll ska jag träffa tjejerna hemma hos Josse i allafall. Känns bra.
Men just nu har jag egentligen ingen livslust alls! Vill spola fram i tiden tills när jag har något att styra över och inte har någon som har rätt att destämma mer i mitt liv än vad jag själv har. Det är längtan på att de kanske kan bli bättre på alla plan, som gör att jag fortsätter.

Det finns dock ljusa stunder. Synd bara att den personen som framkallar dessa underbara stunder är helt omedveten om att han är anledningen till att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0