Vågar jag sattsa?

Vågar jag sattsa? Jag vet att jag kan göra Väldigt fel! Det har jag gjort förut... Kommer jag att göra fel igen om jag sattsar? Jag vet inte om jag vill reskera att såra dej! Men jag vill att du ska vara beredd på att jag kan såra dej! Det är verkligen inte meningen, jag vill det inte, men det finns en anledning oh en förklaring!! Om du vill så berättar jag gärna anledningen, men du kan bli sårad om du litar på mej... Och du måste ge mej mer än en chans. Du måste bestämma om du vill lita på mej, om du gör det så lovar jag att jag kommer göra mitt alra bästa för att inte göra dej besviken, men jag kan inte lova något...

Finns verkligen INGENTING att skriva om idag, så istället för massa obetydande text får ni en fin fin låt<3
Puss&Kram /Nathalie




I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain
The more I had to change I'd just stay the same

(The same, the same, I stayed the same)

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize

Kommentarer
Postat av: josefine:)

Gumman finns här för dej, det löser sig! <3

2009-04-05 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0