<3 ?

Kärlek. Jag undrar egentligen vad det är... Dom flesta vet att jag har varit kär i samma person i 6 år, utan att han vet något om det. Vad jag undrar är om det är kärlek, när man är kär i en person, men det inte är besvarat. Innebörden av ordet kärlek tycker jag är att det är två personer. Isåfall har jag aldrig varit en del av ordet kärlek. Eller, jag var ordet kär och han lek, men hela ordet kärlek har jag inte haft. Men tillbaka till den första personen... Jag börjar faktiskt inse hur dum jag har varit och är... Det har tagit 6 år av mitt liv, och först nu börjar jag inse att om jag bestämmer mig, så behöver jag inte offra mer av min tid till denna personen. Visst, han kommer alltid att vara min största seriöst dröm. (Torres är min oseriösa! :D) Men vad jag menar är att jag faktiskt kan leva... Samtidigt som jag är kär. Personen kommer att försvinna om ett&etthalvt år, då kanske jag tillochmed kan gå vidare. Det har jag svårt att tro iförsig, eftersom jag inte lyckats gå vidare från honom än, på 6år. Men när jag inte träffar honom mer, så kanske jag lyckas. När jag tänker denna tanken för en sekund känner jag mig glad! :D  Josse sa; "Du kommer märka vad du vinner på det, om du glömmer honom."  Nu fattar jag vad hon menade, jag håller med henne och ser att det kanske är så! Men jag kommer aldrig att berätta det för Honom, men stort H. No way!! 


Min oseriösa dröm<3 Som tyvärr får en dotter i Juli... :'(  Och gifter sig snart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååhh jag är så stolt över dig! Håller med er båda, du kommer vinna så himla mycket på det. Om jag fortsätter såhär själv länge till så kommer jag följa precis samma råd. För det är inte värt att vänta så länge. Du kommer träffa en bättre, och det vet du. Dessutom finns vi här och stöttar dig precis hela tiden! Älskar dig. <3

2009-04-13 @ 22:06:43
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0