Varje dag kommer med något nytt...

Hejsan sötisar<3
Som jag skrev igår... Varje dag kommer med något nytt! Det har helt klart denna dagen gjort!! Både bra... Och lite mindre bra, inte dåliga för mig, men för andra personer. ;)
Gympan var ganska kul faktiskt :D  ... :)  Sofia&My var båda borta idag, så jag och Josefine fick en lunch date bara vi :) <33

Till imorgon är det Engelska, No förhör oh Svenska författarporträttet. Usch Usch, mitt liv börjar försvinna för jag bara måste plugga hela tiden. Okej de är o överdriva... Men inte långt ifrån!!



Bilden kanske inte visar så tydligt dagens outfit, men det är i allafall svarta jeans och ett ballongigs chockrosa linne. Och en fläta över pannan som några tyckte var kul! ;)
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0