Hahaha-Dag

Hejhej<3

Hahaha, Kungsmässan med Fia idag<3 Vi hade VÄLDIGT roligt(L) Vi gick i affärer... Eller snarare, jag följde med fia när hon kollade på massa, eftersom jag sparar, till vad säger jag inte. Men vi hade roligt! Vi är mobil nördar båda två och vi skrattade åt varandra hela dagen. Sedan åt vi och åkte hem. :)  Men det var en sjukt mysig dag och vi hade riktigt kul!

Nu på kvällen har Sofia fixat en Header till mej! Den blev jätte bra! :D Men... När jag skulle sätta in den på bloggen fick jag problem som vanligt, jag visste inte var jag skulle sätta in den. (Okej, det misstolkas av Fia...) Men i allafall, så fixar vi det imorgon. Haha, så imon får ni en nästan helt ny blogg! :D

Imorgon kommer äntligen min nya säng också, om någon bryr sig ;)
... Idag är ju Hokeyn slut också... Lite tråkigt att inte Hv vann, höll faktiskt på dom i slutet. (Men jag är fortfarande Frölundare!!!!!!!)

Ni får som sagt mer imorgon... :)
Pussar&Kramar /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Snoowie

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAA JAG MISSTOLKADE FAKTISKT INTE FÖRENS DU SKREV DET! XD<3

2009-04-09 @ 12:21:50
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0