Tristan och Isolde

I brist på något att göra, åkte jag in till Kungsbacka och gick till biblioteket. Jag SKA verkligen ha MVG i svenska denna terminen och därför åkte jag dit för att hitta perfekta böcker till det nya arbetsområdet. Som är, Kärlek. I arbetet ska man bland annat göra en bok analys, så jag lånade en ny kärleksbok och en gammal. Den nya blev "Räcker det om jag älskar dig" av Katarina Von Bredow. Oh den gamla blev "Tristan och Isolde" Efter biblioteket kände jag inte för att åka hem direkt så jag gick till Karma och köpte en varm chocklad<3 Och började läsa på Tristan och Isolde. Jag har bara läst några sidor, men jag tycker redan om den! Den är gammal och därför såklart annorlunda språk, men det är inte alls som i Klassikerna i förra arbetet, det är fint och går att förstå... :D  I like<3

Nu tänkte jag titta på film. Ally McBeal, in my heart(L) :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0