Studiedags morgon.

God morgon/förmiddag. :)

(Idag har jag studiedag!)
Just nu känner jag mig jätte pigg och jätte "fräsch" Jag gik upp tidigt idag (för att vara mej) och gjorde frukost oh satt mig ute på altanen. Sedan kollade jag på "Karlsson på taket" i ca en timma. Haha, xD
Jag har precis satt på musik på högsta volym och ska snart börja städa. Ikväll ska jag till Friskis med Sofia. Det blir Step och detta ser jag fram emot. Det var verkligen ett tag sedan vi va och tränade nu...

Idag mår jag förövrigt mycket bättre. Kalla de PMS! Ena dagen känns det som man bara vill sjunka genom jorden oh nästa dag som att livet är det bästa som finns. Haha, Jag är helt enkelt på bra humör idag... :D

Puss&Kram /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0