Step/90210

Stepen med Fia var riktigt kul! :D  Det var lagom jobbigt samtidigt som det var otroligt roligt!

Sedan blev det stressa hem och duscha, oh sedan äta lite samtidigt som jag tittade på 90210! Sjukt bra avsnitt idag! Silver, försvann och alla letade efter henne. De hittade henne på tåg stationen när hon skulle åka till kensas för att "lära känna" Dixons bakgrund. Dixon var skit sur på henne för filmen hon hade gjort, men när han insåg att hon var manodeprisiv, precis som hans mamma, försökte han hjälpa henne.
Annie och Ethan har helt gjort sluta nu, och Annie och Naomi är vänner igen :)
Ingen som fattar nått? Fy på er!! Börja kolla på serien!! :D

Imorgon är det skola, det ska bli ganska skönt... Fråga inte varför ;)
...Nu hade jag tänkt ta ett äpple till och dricka bubbelvatten. <333
Kanske hinner ett eller två avsnitt av Ally McBeal också...

(Jag börjar bli orolig för min Sex and the city-box, kanske ska ringa Emma också?!...)

Haha, hur som hälst. Hörs imon<3
Puss&Kram /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0