PluggPluggPluggPluggPlugg

Torsdag:
Engelska - Text+Glosor
Tyska - Test
Svenska - Redovisning (Läsa ut klassikern)
Gympa - Motionsgympa redovisning

Fredag:
No - Omprov Fysik

Måndag:
Musik - Prov!!!

DÖDA MIG!!! Mitt sociala liv kommer att förstöras! Jag kommer att bli utbränd! Jag kommer att dö i ett hav av skolböcker! Jag kommer svälta ihjäl eftersom jag inte ens har tid att äta! Eller av fettma för att jag inte har tid att träna! ... Men jag kommer i allafall dö med bra betyg... :D  HOPPAS JAG!!

... Ja. Just nu sitter jag oh pluggar, jag får D.A.M.P på alla jävla människor som tror att man är nått superbarn som kan läsa ut en klassiker med språk från 1700-talet på 5 miljoner sidor på 4 veckor! *Pust*
Återgå till plugget, jag kommer dö i svett också eftersom jag får skynda mig att duscha idag!! 20 minuter tog de!! Så fort tvättar jag inte ens händerna i vanliga fall. Döda mej :(


Those where the days... :(
Sexy as, in those byxor Hihihihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0