Makeover (2)

Hej igen<3

Nu är Bloggen omgjord Igen! :D  Visst blev de bra?!  Tak Sofia för hjälpen, hade lixom inte gått så bra utan dej... ;) 
Efter att jag städat lådorna under min gamla säng, så tog jag faktiskt en jogging tur i de sköna vädret :D  Jag är grymt ståkt över mig själv! Sedan har jag suttit en stund nu oh fixat med bloggen... Det tar Mycket mer tid än man tror!!

Men nu tjatar såklart mamma om att jag ska städa ännu mer, så de kanske är bäst att jag gör som hon säger.

(Jag läste några tips på hu man kan få fler läsare till sin blogg... Så jag ska testa sedan, och se om de ger resultat ;)
Ha en trevlig dag i de fina vädret(L)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0