Liverpool-Arsenal

Igår var jag Barnvakt, så jag kunde inte se matchen, Liverpool-Arsenal. TYVÄRR!! Jag har läst matchraporter idag och alla har skrivit att det var bästa matchen för säsongen i Premier league. Fan att man skulle missa just denna! Men Torres gjorde 2 mål, för Liverpool och Arshavin gjorde alla 4 för Arsenal!! Det är starkt jobbat ;)  Resultatet blev 4-4, precis som i Liverpool-Chelsea matchen i Champions league senast. Liverpool ligger fortfarande i toppen i Premier League och jag ser fram emot nästa match... Vet inte vilken än.

Citat från  svenskafans.com
" Ja, vad ska man säga? Andra halvlek bjuder på 7 (!) mål i vad som troligtvis kan beskrivas som en mardröm för en tränare som Rafael Benitez. Nu har alltså Liverpool på sina två senaste matcher gjort åtta mål, men också släppt in lika många. Utan misstagen hade Liverpool varit kvar i Champions League och i två poängs ledning i Premier League. Nu är så inte fallet, men vi kan i alla fall konstatera att det här årets upplaga av Liverpool sannolikt är Europas roligaste lag att se för en neutral fotbollsälskare."

Dessutom har jag läst idag att Torres inte är intresserad av att spela i Real Madrid, däremot vill han gärna till Italien. Inter tex... (Jag gråter inombords!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0