Klänning<3333

Jag har köpt en sjukt söt klänning på Indiska idag!! :D  Jag, Sofia, Josefine och Julia åkte in till Kungsbaka. Josefine och Julia skulle dansa så jag och sofia gick runt på kungsmässan och lite överallt. Vi satte oss i parken och Sofia övade på sin gympa redovisning som hon ska ha imorgon. Vi tog massa bilder...
Imorgon är det Josses födelsedag!!! Och vi ska hem till henne och fira! Kommer bli sjukt roligt! :D

Just nu håller jag på att beundra min nya klänning. För alla som är nyfikna så kommer jag ha på mig den i skolan imon. :)

Nu måste jag raka benen och sova. Haha ;)
Puss&Kram /Nathalie




Jag och Sofia, snyggast i stan. :)   Fast de är nån konstig mysko bild i mitten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0