Josefine 15 idag!

Snart är det dax att åka hem till Josefine<3 Denunderbara ungen fyller ååår idag! GRATTIS ÄLSKLING(L)
...Vi ska hem till henne, oh fira henne kungen och valborg. Ska bli grymt kul faktiskt. Temat för kvällen är sommar<3
(Förhoppningsvis) tar Sofia med sig kameran, och de kommer isåfall att bli Väldigt mkt bilder!! :D

Skolan idag också... På svenskan har vi nu kollat klart på Romeo&Julia, den var bra... (Ja... Punkt*Punkt*Punkt...)
Elevlett på gympan... Och äkligt i bamba, som vanligt.
Hemma hos Josefine på håltimman (Hehe) och... brände skivor! Vi har bäst musiksmak! Abba och Techno! Hahah.
"Hejhejhej jag är bara 14 år, kom o se på mig kom o ta på mig..."
Nanannananana

Nepp. Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen.
Puss&Kram /Nathalie


Grattis min älskling på födelsedagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0