Halloooo

Hej bloggen :)
Nu kom jag precis hem... Har varit barnvakt inne hos Lina en stund.
Men när jag skulle värma ungspanakakan så brände jag mig!! Jag har en pytteliten blåsa på lillfingret, men FAAAN va ont de gjorde!!
I skolan idag då... No redovisningen gick bra som tur är. Hm, med vissa hinder på vägen ;)  Hahah, nej med det var ganska kul. Hahaha, herregud. Sedan gympan, det var ganska roligt :D  Dans... Vals och foxdrott eller hur de nu stavas, och sedan långboll. Det var ganska kul faktiskt. Sedan var det vikarie på slöjden. Jag tycker faktiskt hon var bra, hon lärde mig massa bra saker :D  Nu hade jag tänkt att äta och sedan... Mysa. Tv eller nått.
Men jag kommer säkert med nått smart och trevligt inlägg senare ikväll.

Puss&Kram //Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0