Glad Påsk!

God förmiddag<3

Nu har jag precis ätit frukost och tänkte gå ut i solen och sätta mig och plugga...
Påskafton kommer jag spendera i solen! Det är jätte fint väder och jag tänker inte slösa bort en minut av solen!
Sedan ikväll släpar Sofia med mig till kyrkan!! Haha :P
Det är buffé och nått annat kul.  20.30-00.30
De kommer la kanske bli helt okej, men inte riktigt vad jag planerade för Påskaftons kväll. Men vad gör man inte för sina vänner? <333

Just de, jag fick mitt påskägg idag! :D
Massor med godis och en såndär trisslott med 4 i en. Ingen vinst.. :(
Och sedan fick jag 4 tavlor i kamba stuk :D  Ego bilder ;)  Men de blev jätte fina!

Nu ska jag ut i solen...
Pussar&Kramar /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0