Do I look like i´m in love? I am...!

Nu är det snart dax att sova. Ska bli skönt... :)  Men först kanske jag ska skriva om dagen... :P  Fotboll på Friskvården, jag och My var verkligen de ända som bidrog till vinsten! Tråkigt när inga andra hjälper till... (A)  Okej, vi gjorde inte ett skit.
För övrigt så ska jag döda Josefine och My imorgon om dom fortsätter retas! Jag blir ledsen på dom..! :(  Haha ;)

Imorgon kommer förmodligen bli en dag som alla andra. Men man får göra det bästa av det, varje dag kommer med något nytt, anstränger man sig kan det i vissa fall bli något bra.
Bla Bla Bla. Kallaprat ... kan ta ett skämt istället, som ÄR ROLIGT! ... Eller så har jag tråkig humor?

Vad är det för skillnad på HIV och damfotboll?
Svar: HIV utvecklas

Hahaha, det VAR roligt!! ;)
Jag vet inte vem som kom på den, men den kom fram någon gång under No lektionen. haha
Godnatt  Puss&Kram /Nathalie



Do I look in love? I am...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0