Blommigt linne

Efter skolan idag blev det en kort tur till Kungsmässan med Sofia. Jag var shopping desperat...! Men det blev dock bara detta blommiga linne från BikBok. :)  Jag är nöjd, men funderar på ett par jeanstights också... Jag har vart emot sådana ganska starkt ett tag, men jag hittade faktiskt ett par ljusa på GinaTricot som var jätte snygga. Jag funderar! I helgen är inte mkt inplanerat. Idag skulle tjejerna igentligen träffas.. Film eller nått, men det blir inte så. Imorgon vet jag inte, söndag vet jag inte och måndag-studiedag=Vet inte... Om någon vill träffas så säg gärna till! Jag vill gärna på bio eller fika med tjejerna, men jag tro inte att det blir så.. Jaja, jag får väll sitta hemma och kolla på film? ;) Ring gärna om ni inte har något bättre för er.

Pussar&Kramar /Nathalie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0