Back

Hej igeeen<3

Anledningen till att jag inte har skrivit på flera dagar är, att jag har haft en mígrän helg!!! I fredags blev det för mycket så jag åkte till skjukhuset, och där fick jag ganska snabbt medicner och konstaterat att det var migrän. Det är helt klart det värsta jag har känt i hela mitt liv!! Det är verkligen helt fruktansvärt!! Bilden besriver ganska bra, fast jag kände det som att skruvarna kom inifrån!



Men.. Jag är ledsen att jag inte har suttit vid datorn oh skrivit några inlägg på ett tag. Men nu är allt som vanligt igen :)

Idag måste jag plugga matte. 
Och jag hade musikprov! Det gick sämre än jag trodde, men jag hoppas på Godkänt :D

Jag måste också säga att i Torsdags hade jag min Gympa redovisnng på motionsgympan. Det gick jätte bra! Jag fik MVG!!! :D:D:D

Puss&Kram  /Nathalie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0