Älskar er<3

Hejhej<3

Skolan: Börja, 10:20. No... Blä!, Svenska=Chill, Matte prov = Svårt och jobbigt!, Engelska = Saknar ord! Hatar engelskan just nu!
Men nu är det Påsklov!! Fast de kommer nog inte märkas så mkt för min del... Musikprov, Omprov på Fysiken, Svenska författarporträtt som ska göras över lovet! :'(  Men jag ska shoppa med mamma en dag, och barnvakt en dag. :P Och jag hoppas på att få träffa tjejerna några gånger också! :D

Idag när jag och Sofia skulle in till Kungsmässan träffade vi Josefine och Julia på bussen. :)  Vi bestämde att träffas efter deras dans, och fika. Så blev de... Det var jätte mysigt och kul :)
Sedan kom Sofia och Josefine hem till mej på kvällen, vi myste och kollade på film. <3
Älskar er verkligen!!
Ni betyder verkligen sjukt mkt!

Imorgon blir en chill dag! Ska nog göra massa praktiskt: Plugga och städa occh kanske hitta på nått kul på kvällen...? :)

Men nu ska jag sova, för jag är hur trött som hälst efter ikväll, jag tror aldrig jag har skrattat så mkt på en och samma kväll!! Hahaha, Josefine äger på de mesta ;) Och jag oh Fia, är helt enkelt BÄST på att skratta!! <33333
Hahaha, älskar er!

Pussar&Kramar /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0