Albumet är klart :)

Hejhej<3

Idag har det varit en ganska kul dag faktiskt... :)  Tyska, Engelska, Svenska, So och Gympa. Oh håltimma hemma hos Josse<3 Vi är bäst, speciellt Josefne, på att laga mat! ;)  (Dansken och Robert är inte roliga för övrigt!!!!!)  :P  So:n gjorde ont och Gyman var rolig. Vi började med nån Amerkansk dans eller nått, eller jag tycker inte de var så mkt dans, det var bara steg som inte va speciellt svåra! Sedan blev de lite olika bollsporter. Innabandy med klubban åt fel håll, och "Träffa konor med handbollar."  Det var lektion med Maja, som hade sin sista praktikdag hos oss idag. Det var roligt..! :)

Efter skolan har jag suttit och gjort klart albumet. Jag har jobbat med ett album i ca ett halv år, med alla tjejerna i. :)  Josefine, Sofia, My, Olivia, Emma, Sara och jag. :) Det blev JÄTTE BRA! :D

Imorgon är det Matteprov och annat tråkigt. Men jag börjar 10.20 ... :D

Wish you were here
A battlefield of love and fear
And I wish you were here
I got feelings for you, babe
From the first time I laid my eyes on you
Wish you were here<3

En fin bild jag hittade idag när jag letade bilder till albumet, på Fia.



I Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0