1 April

Hejsan<3

Igår glömde jag faktiskt så jag skriver lite i efterhand... :)
Igår (1 April) var en ganska lugn dag i skolan... När jag vaknade hade jag sjukt ont i magen, så jag stannade hemma och kom lite sent till No:n... Vi hade matteprov del 1 på mattelektionen, med Anna.. :P  Sedan hade vi engelska, sedan Tyska. Men den lugnaste lektionen var ändå Friskvården. Vi hade Christoffer för att Ylla var bort nån stans... De vi gjorde var att, eftersom det var så fint väder fick vi göra vad vi ville, bara vi var ute... Vi satt och solade och spelade fotboll... :D  Det var himla gött! Sedan var de elevens val, då satt jag ute i solen och läste.

Efter skolan åkte jag hem en snabbis, och sedan cyklade jag till Fia... Vi cycklade ut till Apelröd och ängarna där. Vi tog "flyg bilder" (Stora vita klänningar som flyger i vinden)  :D  Det var sjukt kul :D  Sedan cyklade vi till ett övergivet hus som Sofia och Josefine var vid på sin fotopromenad. Det var jätte kul!! Det var ett övergivet hus med massa grejer överallt. Fia fick massa coola bilder :)

Detta hände igår... :)
Pussar&Kramar /nathalie



En av bilderna... Hoppas jag får fler från Fia idag. Denna ser konstig ut..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0