090428

Skolan idag. Riktigt kul faktiskt. :D  Jag är inte okej! Men vi hade Kristoffer på både matten och Gympan, oh Klemens på So:n. Så vi hade inte de vanliga tråkiga lärarna, vilket alltid är bra! :D  Multiboll på gympan eller vad det nu heter, sjukt kul i allafall! Slöjden var också helt okej kul. Jag gjorde en fin midsommarstång!! :D  Och blev nedmålad med massa färg... Kul kul! Lisa hade kul också, men min mobil. Haha<3  Sedan blev det Kungsbacka med Sofia. Först en snabbis runt på kungsmässan, sedan Karma. Mysigt! Och vi såg ganska mkt intressanta där inne..!! (A) <3 

Här är min goda fika (eftersom jag hade ätit hemma innan)
Och Fias Grekiska sallad.




På bussen hem träffade vi Josefine och Julia. Hehe, Torsdag kommer bli kul av många anledningar! :D 
Ser verkligen fram emot kvällen med er! <3  Och på torsdag fyller älsklingen josefine ååår! Byxmyndig äntligen(L)

Nu tänkte jag titta på några avsnitt av Ally McBeal innan det är dax att sova.. :(
Imorgon vill jag hitta på något efter skolan! Öppen för förslag... :)

Puss&Kram /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0