00.24

Hej sötisar<3

Nu ska jag göra ett försök på att få fler läsare... Jag tänker börja lätt. ;)
Här kommer en lista med saker som jag inte skulle klara mig utan/de jag älskar.

1: Mina vänner<3
2: Bubbelvatten
3: Träning
4: Word programet i datorn..

Mina vänner är helt enklt de bästa som hänt i världshistorien
Bubbelvatten, finns inga ord! Soda stream=Bästa uppfinningen!
Träning, man känner sig pigg och fräsh genom att tänka på hur man kommer att se ut... :D
Word, var skulle jag annars skriva mina underbara noveller...? ;)
Hahah, okej, de finns en novell som jag har skrivit som jag blev omåttligt nöjd med. Kärleks novellen... (Jag fick MVG på den...(A)

Förövrigt så hatar jag ordet underbar just nu!

Men nu är det dax att sova. (I min nya säääng!)
Jag ska sluta....

Pussar och Kramar och Godnatt  /Nathalie








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0