Lycko lapp

Jag har varit i Bulgarien, förra veckan, för er som inte visste de :P  Men i allafall så hittade vi ett cafe där som vi besökte varje kväll efter middag och shopping (a) De va helt underbart, de va perfekta stället, haha. Men! En av kvällarna fick jag och mamma varsin liten lapp till kaffet. Ni vet typ en lyckokaka som man får på Kina restauranger, en sån fick vi, fast utan själva kakan då... Denna fick jag.



Jag fatta ju ingenting eftersom jag inte är jätte bra på just Bulgariska, så servitrisen översatte åt mig. Såhär sa hon;
"A man dies, and someone else is born. But left is the beautiful things he gave to you."
Mitt i prick.
Jag har hela tiden klagat på att han är borta, men va dehär bara ödet då? Just den lappen till just mitt kaffe just den kvällen? Jag blev i allafall lite chockad. Och jag lovar att han satt där uppe och skratta åt min reaktion... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0